Panas Banget

June 26, 2011 at 8:36 am Leave a comment

Cek di handphone, udaranya 88°F. Pokoknya panas banget gila. Nggak tahan. Sepanas-panasnya Jakarta, secapek-capeknya lari di lapangan, jarang banget gue keringetan. Tapi di Manado sini, cuma duduk sambil nonton, keringet gue udah dari ujung kepala ampe kaki. Nggak enak bangeeeet… Bikin gatel ama bintik-bintik keringet gitu… hiii…

Sekarang udah sore jam setengah 5. Masih mending sih, hari ini. Kadang, jam 5 di sini masih terik.

Jadi, sekarang gue duduk di depan kipas angin. Biarpun anginnya sama aja nggak kerasa angin sejuk… seenggaknya ngeringin keringet gue dulu sebelum mandi. Hehe

Entry filed under: hari ini. Tags: .

Di Manado Tuhan,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


“I've learned that everyone wants to live on top of the mountain, but all the happiness and growth occurs while you're climbing it.”

%d bloggers like this: